آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

دبی لنج کروز

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ

 دبی همیشه جزو گزینه های سفر بوده و در اکثر مواقع نیز انتخاب میشود،دلیل انتخاب تور ارزان دبی هم همیشه اول این بوده که دبی مکان های گردشگری و تفریحی زیادی دارد و همچنین برای خرید کردن همیشه گزینه ی خوبی بوده هزینه های سفرش هم زیاد نمیشود البته اگر با تور ارزان دبی بخواهید سفر کنید ما نیز برای خوش گذرونی های چند روزه میتوانید با کشتی های تفریحی که دارد ساعات خوشی را بگذرانید در این مقاله شما را با یکی از کشتی های تفریحی در دبی آشنا میکنیم.

 

کشتی تفریحی دبی

Dhow ( نوعی کشتی یک دکل عربی ) این روز ها برای سرگرمی ، تمشای دیدنی ها و رستوران و غذا خوری استفاده می شود در حالی که در گذشته در قرون وسطا تنها برای جابهجا کردن کالا استفاده می شده است. این کشتی ها در دو نهر دبی و مارینا یافت می شوند. ظاهر زیبا و آراسته ی این کشتی ها غیر قابل چشم پوشی است. ظاهر بیرونی این کشتی ها فریبنده و آراسته است و از فضای داخلی آن ها رضایت بخش تر می باشد. امکانات منظره های زیبا ، آهنگ هی ملایم ، رقص های belly و tanura ، غذا ها و نوشیدنی های قدیمی و بین المللی در این کشتی ها برای شما فراهم است. ۱-۲ ساعت سواری دوست داشتنی با این کشتی شما را عاشق آن ها خواهد کرد یا به قلب شما آرامش می دهد.تور ارزان دبی در تمامی فصول سال آماده ارائه خدمات  میباشد.

ساعات کار :

۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح یا ۱:۳۰ تا ۲:۳۰ بعدازظهر یا ۴ تا ۵ بعدازظهر یا ۶:۳۰ تا ۷:۳۰ بعدازظهر (سفر دریایی غروب )
شما می توانید تنها با یک تماس با مدیران کشتی از سفر دریایی خود در کشتی های دبی لذت ببرید . قیمت ها بسته به درخواست متفاوت می باشند که بین ۱۲۰ تا ۴۱۰ درهم برای بزرگسالان و ۱۰۰ تا ۴۰۰ درهم برای کودکان متفاوت متفاوت می باشد . شما همچنین میتوانید سفر دریایی خصوصی خود را رزرو کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی