آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آنتالیا از نگاه گردشگران

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ

 سفری به دله آرزوها سفر به آنتالیا سفر رویایی شماست از زیبای های این شهر هر چقدر که برای مسافران تور آنتالیا بگوییم کم است چرا که دیدنش از نزدیک تا عکس هایش خیلی متفاوت است(شنیدن کی بود مانند دیدن).پس برای سفر در نوروز 96 آماده باشید تور آنتالیا در انتظار شماست.این مقاله شما را  با چند مکان بسیار جذاب آشنا میکند.

 

آنتالیا از نگاه گردشگران

غار موزه کارائین | Karain Cave

غار کارائین در شرق کوه چان قرار گرفته و سی کیلومتر از شهر آنتالیا فاصله داره. از ویژگی های منحصر به فرد این مکان متعلق بودن به دوران پارینه سنگیه. در واقع یکی از قدیمی ترین مکانهای سکونت در کشور ترکیه ست. بعضی از آثار باستانی اون به صد و شصت هزار سال قبل از میلاد مسیح بر میگرده. این مکان یک ورودی مجزا داره که با نور خورشید روشن می شه و در ادامه به ۳ تالار بهم پیوسته منتهی می شه. در داخل غار، یک موزه کوچیک قرار داره که برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به ۱۶۰ هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسه رو به نمایش می زاره.
غار داملاتاش | Damlatas caves | آلانیا
از راحت ترین غارها برای صعود غار داملاتاش (Damlataş)می باشد. این غار در تاریخ ۱۹۴۸۸ و به طور اتفاقی در حین کندن سنگ برای سنگ فرش کنار سواحل آلانیا کشف شده است. قدمت این غار تاریخی و قدیمی حدود ۱۵۰۰۰ سال می باشد و داخل غار بسیار منظره ای زیبا دارد.
غاری با مجموعه سنگ های زیبا
اکوسیستم طبیعی منطقه آنتالیا صرفا به جنگل و درختان و کوه های آن ختم نمی شود، بلکه این اکوسیستم را می توان در قالب غارها و سایر عوامل طبیعی هم مشاهده کرد. برای مثال غار آلتین بشیک Altinbesik Dudensu Cave که در شهر ابرادی قرار دارد دارای دو دریاچه زیر زمینی است که طول یکی از آنها ۱۲۵ متر است. این غار یکی از بزرگترین و مهمترین غارهای ترکیه است. دریاچه ها و مجموعه سنگی زیبای موجود در داخل غار همگی از جنس سنگ تراورتن (سنگ آهک سفید) هستند.
دروازه هادریا، برای توفان های سهمگین
دروازه هادریان آنتالیا Hadrianus Gate یکی از آثار به جای مانده از زمان رومیان دروازه هادریان است. این دروازه شامل دیوار بلندی است که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفان های سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه هادریان در سال ۱۹۶۰ مرمت شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی