آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

شما میتوانید با خرید تور ارزان دبی یک تفریح کامل راتجربه کنید, تور ارزان دبیرا تهیه فرمایید و حتما به ساحل میدان دبی رفته و از امکانات بینظیر آن استفاده کنید, دقت فرمایید که تور ارزان دبی از حیث مقرون به صرفه بود نباید تنها مورد ارزیابی قرار بگیرد, بلکه میبایست در تور ارزان دبی به هتل های ارائه شده وبه خدمات مذکور در پکیج  تور ارزان دبی توجه ویژه داشت.

ساحل میدان دبی Meydan Beach

 http://manliparvaz.com/

این ساحل شنی سفید رنگ دارای امکانات بسیاری از جمله کلوپ های شبانه، استخر و جکوزی، تراس ساحلی زیبا و پخش موسیقی زنده می باشد و کافه بازسازی شده ی Ibizan در این ساحل است. این ساحل توسط سازمانی که مسابقات اتومبیل Meydan را اداره می کند، مدیریت می شود. در ساحل میدان می توانید از انواع غذاهای مدیترانه ای و غذاهای دریایی مثل میگو و ماهی آزاد و همچنین تماشای قایق های بادی در خلیج لذت ببرید.

 

 رستوران Meydansurmer دراین مرکز واقع شده و بهترین غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. بازدیدکنندگان و میهمانان می توانند روی نیمکت ها استراحت کنند و نوشیدنی بنوشند و یا از استخر و جکوزی این مرکز استفاده کنند و اوقاتی خوش داشته باشند. بار های موجود در استخر ها به طور ۲۴ ساعته به بازدیدکنندگان سرویس می دهند.

در ساحل میدان دبی  یک سالن آرایشی زیبایی هم دارد.

 در این ساحل می توانید از خدمات آب درمانی و استخر آب گرم و یا از سالن های ورزشی استفاده کنید که مشرف به چشم اندازی زیبا و دل انگیز از اقیانوس است.

مهدی بهجت
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

در تور ارزان مشهد میتوانید از باغ گیاه شناسی مشهد دیدن فرمایید, تور ارزان مشهد هم از نظر سیاحتی و هم از نظر زیارتی بسیار مورد استفاده میباشد لذا در انتخاب تور ارزان مشهد از آژانس های هواپیمایی دقت لازمه را به عمل آورید و مجریان تور ارزان مشهد گاها هتل های لوکس و لاکچری را در لحظه آخر ارائه مدهند.

باغ گیاهشناسی مشهد در زمینی به مساحت 25 هکتار در سال 1382 در امتداد بلوار فرودگاه احداث شد. که قسمت شرق منطقه ایران و توران و رویشگاههای مرکزی ایران را شامل می گردد. کلکسیون ­های این باغ عبارتند از: باغ میوه های بومی، ایرانی- تورانی، کلکسیون گیاهان دارویی و معطر، نهالستان و گلخانه، باغ رز، مزرعه آموزشی و نمایشی- باغ صخره ای، آربراتوم و سیستماتیک، آسیای میانه و فضای سبز ذخیره. مجموع مساحت مجموعه ها حدودا برابر 13 هکتار می باشد.

http://manliparvaz.com/

 

کار اجرایی باغ گیاه شناسی مشهد با پیگیری های استانی و محلی از سال 1382 آغاز گردید که در فاز اول پس از مکان ­یابی و اجرای برخی از زیر ساخت ها از قبیل معابر اصلی، اجرای بخشی از سیستم آبیاری، اجرای برخی از کلکسیون­ها مصوب شروع گردید. بهره برداری از کلکسیون رز در اردیبهشت ماه 1388 آغاز گردید که به این وسیله رسما به اعضای با­غ­ های گیاه ‌شناسی کشور با جذب سالانه تعداد متنابهی از محققین و دانشجویان و دانش آموزان مرتبط با موضوع باغ پیوست.

مهدی بهجت
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

در تور ارزان استانبول از بازار‌ها و مراکز خرید مشهور،دریا و اسکله، خیابان‌های اروپایی پر زرق و برق و مساجد باشکوه که بگذریم، استانبول حرف‌های دیگری هم برای گفتن دارد. اینجا شهر جاذبه‌های تمام‌نشدنی است؛ کافی است کمی اهل جستجو و کشف تجربه‌های نو باشید.

 

مولوی خانه گالاتا

 


 در تور ارزان استانبول درویش‌خانه‌ای که در ۱۴۹۱ میلادی توسط اسکندرپاشا ساخته شد و پس از چندین تغییر و مرمت در سال ۲۰۱۱ با نام موزه‌ مولوی‌خانه‌ی گالاتا به روی علاقه‌مندان باز شد مولوی‌خانه‌ها که نامشان را از مولانا جلال‌الدین محمد بلخی شاعر و عارف سرشناس ایرانی گرفته‌اند، در طول قرون بر ادبیات و موسیقی تاثیر زیادی داشته‌اند  دیدن فرمایید. گالاتا دارای حجره‌های دراویش، سما‌ع‌خانه، کتابخانه، مزار‌ برخی از عرفا و حمام است.

و همچنین در تور ارزان استانبول تماشای رقص سماع (چرخش عارفانه‌ی دراویش) که هفتگی در اینجا اجرا می‌شود و دیدن لباس‌ها، دستار و لوازم شخصی خالق پرآوازه‌ مثنوی و غزلیات شمس، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی است.

مهدی بهجت
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

هزینه سفر به استانبول معمولا کم و معقول است. وجود بلیط هواپیما در تور ارزان استانبول با قیمت‌ مناسب و هتل‌های زیاد با قیمت‌های کم دلیل اصلی ارزانی سفر هستند. شما می‌توانید هر روزی که بخواهید با هزینه مناسب به استانبول پرواز کنید و تقریبا هر جای شهر اقامت داشته باشید.

هزینه‌های روزمره هم در این شهر مناسب است؛ غذاهای ترکیه نسبتا ارزان هستند و برای وقت استراحت بین بازدیدهایتان سطح شهر پر از میان‌وعده‌های کوچک و کم‌قیمت است.

هر کجای شهر هم که بخواهید بروید، مترو، اتوبوس و تراموا با قیمت‌های مناسب آماده‌ی جابه‌جایی سریع و راحت شماست. برای خرید کردن هم زیاد نگران نباشید. در تور ارزان استانبول با کمترین هزینه دست خالی به خانه بر نمی‌گردید اما هرچه بیشتر پول همراهتان باشد، مراکز خرید و برندهای گران‌تری وسوسه‌تان می‌کند. با این حال سفرتان به استانبول را هرچقدر هم لوکس برگزار کنید، باز هم سفر نسبتا ارزان و کم دردسری خواهید داشت.

تور ارزان استانبول

 

http://manliparvaz.com/

تابستان‌های استانبول گرم و آفتابی است و اگر از رگبار‌های گاه‌‌‌گاه آن بگذریم، خشک‌ترین فصل سال حساب می‌شود. متوسط دمای هوای استانبول در روز ۲۷ و در شب ۱۸ درجه است. زمستان‌ها سرد و مرطوبند اما به ندرت دمای هوا به زیر صفر می‌رسد. میانگین دما در روز ۷ و در شب ۲ درجه است. اما اگر می‌خواهید در زمان بارش برف در استانبول باشید، بین ماه‌های دسامبر و مارس خودتان را به آن برسانید


از آنجا که استانبول کنار دریا قرار دارد و شهر بزرگی است، گاهی آب ‌و‌ هوای بخش‌های مختلف آن با هم فرق می‌کند مثلا ممکن است در میدان تقسیم هوا آفتابی باشد اما در ساریر باران ببارد. خوب است هم برای آفتاب داغ و تند و هم برای برف و باران چتر همراه داشته باشید.


اواخر بهار و اوایل پاییز بهترین وقت سفر با تور ارزان استانبول است. البته تابستان‌ استانبول هم به خاطر جشنواره‌های هنری و کنسرت‌های بزرگش روی بورس گردشگری‌ست و مسافران زیادی به سمت خودش می‌کشاند؛ با این حساب می‌توانید تعطیلات نوروز استانبول را از نزدیک تجربه کنید یا اواخر تابستان و قبل از شروع فصل مدرسه‌ها با توجه به آب‌وهوای مناسب شهر، یک برنامه چند روزه برای سفر بچینید. البته اگر دغدغه‌ی مدرسه و دانشگاه ندارید، اوایل پاییز، هم دمای هوا مناسب‌تر است و هم شهر نسبت به تعطیلات نوروز و تابستان برای سفر خلوت‌تر است.

مهدی بهجت
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کیبل اسکی را با تور ارزان  کیش تجربه کنید, تور ارزان کیش از آن دسته تورهایی میباشد که میتوانید در کنار خانواده بهترین لحظات را تجربه کنید, حتما در خرید تور ارزان کیش دقت فرمایید تا با خیالی آسوده از جزیره زیبای کیش لذت ببرید.

 

 

کیبل اسکی

http://manliparvaz.com/

بزرگترین کیبل اسکی جهان و نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش قرار دارد. کیبل اسکی کیش به طول 860 متر و عرض 160 متر با پنج برج در آب های نیلگون خلیج فارس نصب شده و با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت، امکان سرویس دهی به 12 نفر را به طور همزمان دارد.

این مجموعه شامل دفتر رزرواسیون، امکانات کامل رختکن و دوش، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص کیبل اسکی، رستوران و کافی شاپ می باشد.

این سایت در یکی از زیباترین نقاط ساحل نقره فام شرقی کیش با درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی ، با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و امکانات پارکینگ نیز برای آن فراهم است.

این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، شرایط سنی خاصی نداشته و همه می توانند از 3 سال تا 93 سال از آن لذت ببرند. پارک کیبل اسکی کیش جاذبه ای است که به راحتی نمی توان از رفتن به آن صرف نظر کرد.

 

مهدی بهجت
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

در تور ارزان کیش حتما به ساحل نقره ای کیش سر بزنید, تور ارزان کیش یکی از تور های لذت بخش و مفرح میباشد,  با خرید تور ارزان کیش از آژانس های معتبر هوایی با خیالی آسوده از جاذبه و مکان های دیدنی جزیره کیش لذت ببرید.

 

ساحلی نقره ای، آفتابی درخشان، آسمانی آبی، آبهایی نیلگون، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.

یکى از شگقتیهاى جزیره مرجانی کیش، سواحل آن است سواحلی نقره فام.

 

خاک کیش دارای ساخت مرجانی است و با رنگ نقره فام در زیرآفتاب از درخشندگی خیره‌کننده‌ای برخوردار است. این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده شده اند، ندارند. آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است و تا فاصله‌ای دور می توان کف دریا را به راحتی تماشا کرد. کارشناسان محیط‌ زیست این خاصیت را به وجود مرجان‌ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و معتقدند که مرجان‌ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره هستند.

کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین ساحل هاست و در دنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد و مسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند..

ماهی‌ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش، استثنایی‌ترین ویژگی این جزیره به شمار می‌روند. ماهی‌های تزیینی و بسیار زیبا که در آب‌های حاشیه کیش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی‌کنند، از جاذبه‌های استثنایی کیش به حساب می‌آیند و می‌تواند مسافران را ساعت‌ها سرگرم کننددر عین حال مرغوب‌ترین ماهی‌های خوراکی کشور نیز در همین سواحل توسط شرکت صید کیش و بومیان ماهیگیر صید می شود. علاقمندان به ماهیگیری می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید بپردازند.

ساحل کیش از کم خطرترین سواحل دنیاست. آب‌های ساحلی کیش فاقد کوسه خطرناک بوده و استفاده از آب دریا کاملا بی خطر است. لازم به یادآوری است، کوسه‌هایی که بعضا در ساحل کیش دیده می شوند از ماهی های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارندساحل کیش از آن نوع سواحل استثنایی است که هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده می‌باشد وامکان ورزش‌های دریایی در آن فراهم شده است.

 

مهدی بهجت
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تور ارزان کربلا را از ما بخواهید تا با خرید هریک از تور ارزان کربلا در قرعه کشی ماهانه مانلی پرواز شرکت نمایید.

تور ارزان کربلا که در لحظه آخر ارائه می گردد مد نظر گرفتن هتل های آن حائز اهمیت می باشد.

زائران شهر مقدس کربلا هر ساله با تور ارزان کربلا سفر می کنند...

شهر مقدس کربلا در صد کیلومتری جنوب غربی بغداد واقع شده است.

در زمان حیات امام علی (ع) این شهر را به اسامی نینوا و شط الفرات نیز می‌شناختند. جمعیت شهر کربلا براساس آمار سال 2003 در حدود 572.300 نفر است و این شهر مرکز استان کربلا است.

شهر کربلا پس از شهر‌های مکه، مدینه منوره، بیت‌المقدس و نجف، مقدس ترین شهر شیعیان جهان محسوب می‌شود. در واقع در نزدیکی همین شهر بود که واقعه مصیبت بار عاشورا رخ داد.

ریشه نام کربلا
نظریات زیادی درباره ریشه‌زبانی نام کربلا وجود دارد. برخی بر این باورند که نام کربلا در زبان آشوری کهن ریشه دارد و از دو بخش کرب به معنای  نزدیک و الله به معنای خداوند گرفته شده است.

برخی دیگر مانند یاقوت حموی جغرافی دان مسلمان بر این باورند که نام کربلا از واژه عربی کربلاط به معنای زمین نرم اخذ شده است. برخی دیگر نیز معتقدند این واژه در اصل برگرفته از زمان فارسی و دو کلمه کار و بالا است.

درباره کربلا


کربلا از ثروتمندترین شهر‌های عراق است و منابع اصلی درآمد آن از زائرین اماکن متبرکه و کشاورزی است و بویژه محصول خرما است. این شهر از دوبخش قدیم یا بخش مذهبی و کربلای جدید تشکیل شده است. مدارس اسلامی و ساختمان‌های دولتی زیادی نیز در کربلا متمرکز شده‌اند.

مرقد مطهر امام حسین (ع) که در برخی از منابع نیز آن را مسجد‌الحسین(ع) نامگذاری کرده‌اند، در مرکز بخش مذهبی شهر کربلا قرار دارد.در روز عاشورای حسینی بسیاری از مسلمانان و شیعیان جهت زیارت این مکان مقدس به شهر کربلا می‌آیند. بسیاری از زائران مسن نیز به کربلا می‌آیند تا آخرین سال‌ها و روز‌های زندگی خود را در این شهر مقدس سپری کنند.

به دلیل وجود مرقد مطهر امام حسین در شهر کربلا ، 100 مسجد و 23 مدرسه دینی در این شهر ساخته شده‌اند.

تاریخ کربلا
مهمترین واقعه تاریخ شهر مقدس کربلا، شهادت جانگداز امام حسین(ع) و 72 نفر از یاران ایشان در عاشورای سال 61 هجری(10 اکتبر 680 میلادی) است.

حسین بن على(ع) یکى از محورهاى وحدت شیعه و از چهره‏هاى برجسته و شاخصى بود که مورد توجه قرار داشت و همواره سلطه گران اموى از نفوذ شخصیت او بیم داشتند.
با مرگ معاویه در سال 60 هجرى، یزید به والى مدینه نوشت که از امام حسین(ع) به نفع او بیعت بگیرد. اما سید الشهدا که فساد یزید و بى‏لیاقتى او را مى‏دانست، از بیعت امتناع کرد و براى نجات اسلام از بلیه سلطه یزید که به زوال و محو دین مى‏انجامید، راه مبارزه را پیش گرفت.

از مدینه به مکه هجرت کرد و در پى نامه‌نگاری‌هاى کوفیان و شیعیان عراق به آن حضرت و دعوت براى آمدن به کوفه، آن امام ابتدا مسلم بن عقیل را فرستاد و نامه‏هایى براى شیعیان کوفه و بصره نوشت و با دریافت پاسخ کوفیان در بیعتشان با مسلم بن عقیل، در روز هشتم ذیحجه سال 60 هجرى از مکه به سوى عراق، حرکت کرد.

پیمان‌شکنى کوفیان و شهادت مسلم بن عقیل، اوضاع عراق را نامطلوب ساخت و سیدالشهدا که همراه خانواده، فرزندان و یاران به سوى کوفه مى‏رفت، پیش از رسیدن به کوفه در سرزمین«کربلا» در محاصره سپاه کوفه قرار گرفت.تسلیم نیروهاى یزیدى نشد و سرانجام در روز عاشورا در آن سرزمین، مظلومانه و تشنه‌کام، همراه اصحابش به شهادت رسید.

از آن پس، کربلا کانون الهام و عاشورا سرچشمه قیام و آزادگى شد و کشته شدن وى، سبب زنده شدن اسلام و بیدار شدن وجدان‌هاى خفته گردید.

شهر کربلا از کم آبی در مقیضه بود که در اوئل قرن هجدهم با ساختن بندی در ابتدای نهر حسینیه این مشکل تا حدود زیادی مرتفع شد. در 1801 میلادی و پس از حمله واهابی‌ها به کربلا شهر به شدت آسیب دید و و هابی‌ها کربلا را غارت کردند.پس از حمله وهابی‌ها و رفع قائله آنان بزرگان کربلا حکومت خودمختاری را در این شهر اعلام کردند، اما دوره حاکمیت بزرگان کربلا بر این شهر  زیاد طول نکشید و با حمله عثمانی‌ها در سال 1843 خاتمه یافت.

حاکمیت عثمانی‌ها بر کربلا سبب مهاجرت بسیاری از علما از این شهر به نجف مقدس شد.از این زمان به بعد نجف مرکزیت دینی یافت. تا سال‌های اولیه قرن بیستم میلادی ایرانیان 75 درصد سکنه کربلا را تشکیل می‌دادند، اما در دوره سلطه بریتانیایی‌ها بر کربلا جمعیت ایرانیان ساکن کربلا به تدریج کاهش یافت.

در زمان حاکمیت صدام حسین در عراق سخت گیری‌ها بر مردم شهر کربلا شدت یافت و در این زمان غیر شیعیان مجاز به سفر به کربلا نبودند. در سال 1991 و در جریان قیام شیعیان علیه حکومت صدام حسین آسیب‌های فراوانی به شهر کربلا وارد شد. سرکوب قیام شیعیان عراق نقاب را از چهره بی رحم صدام برکشید و چهره واقعی او را برملا و بی رحمی و سنگدلی صدام نزد جهانیان را آشکار ساخت.

در سال 2004، قریب یکسال پس از اشغال عراق توسط نظامیان آمریکایی و پس از سقوط حکومت صدام ، بیش از یک میلیون زائر جهت زیارت حرمین مطهر به شهر کربلا رفتند.اما انفجار بمب صدها زائر را به شهادت رساند.این واقعه جانگداز در واقع به واسطه اشغال عراق توسط نیرو‌های آمریکایی و نبود شرایط امنیتی مناسب در شهر کربلا رخ داده بود.

 

مهدی بهجت
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تور ارزان دبی را از نمایندگی های فروش معتبر خریداری نمایید، در ارائه بهترین نرخ تور ارزان دبی  می بایست تا نزدیکترین زمان سفر صبر کرد.

تور ارزان دبی هتل های لوکس و لاکچری آن در پکیج های آژانس های هواپیمایی با سابقه قابل رویت می باشد.

تور ارزان دبی بهترین نرخ و برترین خدمات را از کارگزاری های رسمی دریافت کنید


نکات مهم پارک آبی آتلانتیس

مهمانان برای استفاده از سرسره ها باید حداقل ۴۸ اینچ (حدوداً ۱ متر و ۲۰ سانتی متر) ارتفاع قدشان باشد

دست بند های مورد نیاز در پارک آبی آتلانتیس دبی را باید از کلبه هایی که در محوطه پارک به مهمانان حوله می دهند تهیه فرمایید

جلیقه های نجات به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می گیرند

استفاده از صندل و کفش های مخصوص آب به شدت توصیه می شود زیرا آفتاب گرم دبی مسیر بین لوازم تفریحی را خیلی داغ می کند

مهمانان با جراحت های مشهود اجازه استفاده از سرسره های پارک را نخواهند داشت

در هنگام استفاده از سرسره ها هیچ گونه اشیاییمانند طلا یا عینک همراه خود نداشته باشید و از قرار دادن آن ها در جیب های لباس شنای خود خوداری کنید

برای استفاده از لوازم پارک آبی آتلانتیس دبی حتماً نکات ایمنی درج شده بر روی دستگاها را رعایت کنید

افراد زیر ۱۸ سال باید همراه افراد بزرگ تر وارد پارک شوند در غیر این صورت از ورود آنها جلوگیری خواهد شد

پارک آبی آتلانتیس دبی برای مهمانان هتل آتلانتیس به صورت رایگان و نا محدود می باشد

 

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی

اگر بلیط این پارک را به صورت آنلاین خریداری کنید قیمت آن برای افراد بیشتر از ۱٫۲ متر ۲۵۰ درهم و برای افراد کمتر از ۱٫۲ متر ۲۰۵ درهم می باشد. برای افراد زیر ۲ سال به صورت رایگان است

اگر بلیط پارک را به صورت حضوری تهیه فرمایید قیمت آن برای افراد بیشتر از ۱٫۲متر ۳۰۰ درهم و برای افراد کمتر از ۱٫۲ متر ۲۴۰ درهم می باشد. برای افراد زیر ۲ سال به صورت رایگان است

 

مهدی بهجت
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سیاحت در مشهد مقدس را با تور ارزان مشهد تجربه کنید هر ساله تعداد کثیری از زائران حرم رضوی علاوه جنبه ی معنوی سفر جنبه ی سیاحتی آن را مد نظر دارند و با تور ارزان مشهد و اقامت در هتل برنامه بازدید از اماکن دیدنی مشهد را دارند

تور ارزان مشهد کاربرد ساحتی هم دارد و شما می توانید با خرید از مراکز معتبر این تجربه را رقم بزنید

برای خری تور ارزان مشهد لازم است تعداد نفرات و محارم و غیر محارم را برای رزرو هتل مد نظر داشته باشید. حال با الماس شرق سیاحتی مشهد آشنا شوید

 

این مجتمع در انتهای بلوار خیام شمالی ساخته شده است. ساختمان تجاری مجتمع در شش طبقه ساخته شده که اکثر واحدهای این مجتمع به نمایندگی ها و کسبه شاغل در امرفروش و توزیع لوازم خانگی ، چینی و بلور، صوت و تصویر، رایانه، تلفن همراه، کیف و کفش، پوشاک، صنایع دستی و لوازم لوکس و دکوری واگذار شده است . پارکینگ طبقاتی مجتمع چهار طبقه ای می باشد که ظرفیت پارک حدوداً ۱۳۰۰ دستگاه اتومبیل را دارد و همچنین شامل سرزمین عجایب برای تفریح کودکان می باشد. سرزمین عجایب را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده مشهد به حساب آورد که این توانایی را دارد با بازی‌های متنوع و گوناگون ساعتها بچه‌ها را سرگرم کند. به جز سرزمین عجایب، در مجتمع تجاری الماس شرق سینما پنج بعدی و یک آکواریوم به نام شهر دریایی شرق وجود دارد که دارای مجموعه‌ای از ماهیان جمع آوری شده از تمام دریاهای‌های شور جهان است. تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان رنگارنگ و متنوع آب های شور پیدا می‌شود. آبنمای مجموعه الماس شرق نیز که در مرکز مجموعه واقع شده در نوع خود جالب و تماشایی می باشد. آبنمای مجموعه از صبح ساعت ده تا سیزده راس هر ساعت و عصرها از هفده وسی  الی بیست و یک سی در هر ساعت نیم ساعت اجرای برنامه دارد. 


آدرس: مشهد - انتهای بلوار خیام

 

مهدی بهجت
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تور ارزان کیش را مد نظر اهداف خویش داشته باشید... شما با خرید تور ارزان کیش و انتخاب هتل های لوکس ولاکچری می توانید تنها بخشی از اهداف سفر خود را رقم بزنید اما چگونه گذراندن در سفر را مد نظر قرار دهید... در تور ارزان کیش با استفاده از امکانات تفریحی تجربه ای متفاوت را رقم بزنید...اسکوتر برقی وسیله ای مناسب برای گشت و گزار در کنار سواحل زیبای کیش میباشد با خرید تور ارزان کیش تنها به فکر تفریخات هم نیستم علاوه بر این انتخاب نوع پرواز هم با ایر لاین های متفاوت ملاک سنجش قرار می گیردهمه ی این پکیج در تور لحظه اخری و تور ارزان کیش گرد آوری شده است

اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که می توانید با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروید و اوقات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و چنانچه کامل شارژ شده باشند تا یک ساعت یا بیشتر می توانید با آنها به گشت و گذار بپردازید. نحوه استفاده از اسکوترهای برقی ساده می باشد: گاز و ترمز.

علاقه مندان می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از ایستگاه های ویژه اسکوتر برقی را اجاره نمایند.

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی:

– داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.
– به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.
– استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی).
– دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
– خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.
– ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه نداشته و اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و لذا با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را تقبل می نماید و در این رابطه طرح هرگونه ادعایی را برای ایستگاه نخواهد داشت.

زمان اسکوتر سواری این موارد را رعایت نمایید:

– با سرعت زیاد نرانید.
– حتما از سمت راست حرکت نمایید.
– مراقب کودکان و سالمندان باشید.
– زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.

 

مهدی بهجت
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر