آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

دره هفت حوض

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ

تور ارزان مشهد(دره هفت حوض)

یکی دیگر از جاذبه های مشهد دره خلج است که دارای هفت حو ضچه زیبا میباشد  که در دل کوه های خلج واقعه شده. با تور ارزان مشهدمیتوانید از این دره زیبا دیدن کنید. و از طبیعت بی نظیر آن لذت ببریم.
یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج جا داره هفت حوضه. این منطقه حدود ۷ کیلومتر با مشهد فاصله داره. بعد از طی این مسافت باید ماشین را پارک کنید و باقی مانده ی مسیر که ۲ کیلومتر است رو پیاده طی کنید. این منطقه شامل ۷ حوضچه طبیعیِ که آب در آنها جریان داره .

تور ارزان مشهد

بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارن. آب بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر می ریزه و رودخانه مسیرش رو ادامه می ده. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» متعدد، بر اثر فرسایش شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از در ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته.

بکر و دست نخورده بودن این منطقه، پرتردد و پر بازدید نبودن و سکوت عجیبی که در آن حکمفرماست آرامش عجیبی به شما هدیه می کنه؛ تنهاصدای جریان آب، گوش ها رو نوازش می ده و با خریدن تور ارزان مشهد می توان به این بهشت زیبا رفت

برای رسیدن به زیباترین پدیده و جاذبه طبیعی شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کنید. بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده، به دوراهی می رسید. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدید تا به میدان مانندی برسید. اگر قصد سفر به این منطقه رو دارید باید بدونید بعد از رسیدن به این میدان باید اتومبیل تان را پارک کنید، حدود ۲ کیلومتر از مسیر رو پیاده طی کنید تا به «هفت حوض » برسید.
به دلیل و جود سنگ های صاف و صیقلی باید جانب احتیاط را پس از ورود به منطقه فراهم نمود. به گردشگران توصیه می شه حتی المقدور و به علت کوهستانی بودن منطقه بین طلوع تا غروب آفتاب از محیط طبیعی و دلپذیر این مکان استفاده کنید و وسایل و لوازم مناسب از قبیل کفش، لباس و... به همراه داشته باشید.

(تور ارزان مشهد را از مراکز معتبر خریداری کنید)



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی