آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

قدم زدن با اسب در جزیره

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

تور ارزان کیش(قدم زدن با اسب در جزیره)

اسب سواری یک احساس متفاوت یک تفریح ایده ال یک حس عجیب و هیجان بی نظیر است که همه ی ما سواری کردن را خیلی دوست داریم و از فواید این ورزش یا که نه  این تفریح عالی بی خبر نیستیم اما سواری کردن در جزیره با سواری کردن در بقیه ی مکان های اسب سواری متفاوت است و ما خبر نگاران مانلی برای مسافرین تور ارزان کیش این تفریح بی نظیر را پیشنهاد میکنیم 



ورزشکاران و افرادی که دوست دارن هرچیز جدیدی‌رو امتحان کنن خوشحال باشن که در این جزیره و در داخل مجموعه المپیک باشگاه سوارکاری وجود داره که با تعداد زیادی اصطبل، میدان اسب‌سواری و مربیان مجرب زمینه را برای آموزش و تفریح شما فراهم کرده تا ساعاتی را در کنار خانواده یا دوستان، و در یک محیط زیبا و دلنشین بگذرونید. باشگاه سوارکاری در تمام طول سال به دلیل آب و هوای مناسب آماده ارایه خدمات به مسافران است.

سوارکاری از جمله ورزش هایی است که علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سوارکار آرامش می دهد و تمدد اعصاب و راحتی فکر او را به ارمغان می آورد.باشگاه سوارکاری کیش در شمال جزیره،(جنب دهکده المپیک) در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس ساخته شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه‌سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به کیفیت قابل قبولی رسید.     

ساخت پیست کورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم باعث شده این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی کشوری را داشته باشد. به طوری که اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ کورس(جایگاه ویژه‌ای برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است که با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سوارکاری کیش برگزار گردید.

باشگاه سوارکاری کیش هم اکنون 50 راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، دره‌شوی و عرب دارد. فعال بودن درمانگاه دامپزشکی و اشتغال نیروی انسانی متخصص در آن مراقبت های علمی از اسب را میسر ساخته و این اسب های اصیل برای شما سوارکاران که با خرید تور ارزان کیش به جزیره آمدایده.

تور ارزان کیش را از مراکز معتبر تهیه نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی