آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

دانستنی های شهر شارجه

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ق.ظ

دانستنی های شهر شارجه( تور ارزان دبی)

یکی از مکان های توریستی دبی شارجه میباشد که یکی از هفت امارتی که امارات متحده عربی را تشکیل داده است مسافران عزیز شما با خرید تور ارزان دبی یکی از گردشگران ویزه شارجه باشید،شارجه با مساحت 2600 کیلومتر مربع می باشد. عمق این امارات به داخل خود کشور 60 کیلومتر و از طرف ساحل 16 کیلومتر را دارا می باشد. این امارت با 6 امارت دیگر حدود مشترکی را دارند شارجه 

جاذبه های توریستی شارجه : 

موزه های هنری، سالن‌های تئاتر، بازارهای هنرهای دستی و مساجد گوناگون این امارت را خالی از جاذبه نگذاشته است.

تا جایی که موزه ملی این امارت نقاشی های نگارگر های جهانی را در غالب نمایشگاهی بی سابقه در معرض دید نهاده است.

چشم امارات ، رانندگی در کویر ، تورهای قایق ، شترسافاری ، منطقه کودکان و نوجوانان در القصبا ، آل خان مرداب ، آل خان ساحل ، غواصی و ماهیگیری ، مرکز حیات وحش عربی ، بازار آبی از جمله تفریحاتی هستند که شما را ترغیب به سفر به شارجه می کنند.


مراکز خرید شارجه :

با وجود بازارهایی مانند مرکز ال فردان ، ال توان ، مگا مال و هایپر مارکتهایی مانند سیتی سنتر در شارجه ولی اغلب گردشگران ترجیح می دهند که خرید های خود را از دبی و مراکز تجاری آن انجام دهند.

حمل و نقل عمومی شارجه :

از بزرگترین فرودگاه های کشور امارات فرودگاه بین المللی شارجه می باشد که در سال 2005 از سوی موسسه مدیریت حمل و نقل لندن به عنوان بهترین فرودگاه جهان دست یافت.

اتومبیل شخصی و تاکسی رایج ترین وسیله های رفت و آمد می باشند. البته از تعداد زیاد اتوبوس های شهری نباید غافل شد. پیاده روی و دوچرخه سواری رایج نیست. از وسایل حمل و نقل شهری پیشرفته نظیر مترو خبری نیست. موتور سیکلت به ندرت در شهر دیده می شود. اجاره یک اتومبیل از هزینه کرایه تاکسی در طول یک روز کمتر است و در مقایسه با شهر های دیگر کرایه تاکسی به نسبت پایین است.

اقتصاد شارجه :

بر اساس برنامه ای بلند مدت و رو به گسترش گردشگری، شارجه در زمینه جاذبه های گردشگری در کشور های عرب نشین و مسلمان موفقیت عظیمی داشته است. در ضمن این موفقیت باعث آن نشده است که دو مشخصه اصلی خود یعنی اسلام و اعرابیت را فراموش کند.

تنها منطقه در امارات که از شرق به خلیج فارس و از غرب به دریای عمان متصل است، شارجه می باشد. لذا یکی از مهم ترین مراکز  گردشگری و اقتصادی منطقه می باشد.

ساختار شارجه :

معماری ساختمان های این شهر که از شیوه های نوین و روز دنیا بهره مند است به یکی از جذابیت های این شهر تبدیل شده است. این نوع معماری را می توان در ساختمان ها و مراکز مهمی از جمله بازار مجره، دانشگاه شارجه، بازار مرکزی، خانه‌های قدیمی در مریجه، بازار عرصه و شمار زیادی از مساجد این منطقه به وضوح مشاهده کرد. همچنانی که هنوز در مناطق سنتی شارجه شاهد سبک ویژه خود آن دوران هستیم. نکته ای که به ما یاد آور می شود این است که پیشرفت نیز می تواند با حفظ اصالت همراه شود.

تور ارزان دبی را از مراکز  خریداری نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی