آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

3مکانی که در مشهد باید دید

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

تور ارزان مشهد(3مکانی که در مشهد باید دید)

این سه مکان توریستی در مشهد را از دست ندهید چرا که جزو مکان های گردشگری و جذاب است با تور ارزان مشهدسفر کردن را راحت کنید و ارزان به تمام مکان های گردشگری بروید 


پارک حجاب مشهد

پارک حجاب مشهد که اولین پارک بانوان مشهد محسوب می شود، در حاشیه هدایت غربی- ستادی در شهر مشهد واقع است. پارک حجاب مشهد با زیربنایی در حدود دوازده هکتار، برای بانوان مشهد و ایجاد تحرک بیشتر و ایجاد فضایی برای ورزش بانوان در شهر مشهد ساخته شد. دوچرخه و اسکیت، لوازم ورزشی، زمین ورزش کودکان و بوفه از امکاناتی است که در این پارک وجود دارد. همچنین در قسمتی از پارک حجاب مشهد سالنی سرپوشیده جهت ورزش بانوان وجود در نظر گرفته شده است. ورود آقایان به این پارک تا ساعات غروب ممنوع است.

سرزمین عجایب مشهد

شهربازی سرزمین عجایب مشهد یک شهربازی سرپوشیده در مجتمع تجاری تفریحی الماس شرق واقع در انتهای بلوار خیام شمالی مشهد است. سرزمین عجایب الماس شرق بزرگ ‌ترین شهربازی سرپوشیده مشهد به حساب می آید. چهار فصل بودن مجموعه سرزمین عجایب مشهد با توجه به سرپوشیده بودن آن و نزدیکی به مراکز خرید بزرگ مشهد (الماس شرق، وصال، مروارید شرق) از مزایای آن به شمار می رود.

 پارک ملی چهل بازه مشهد

پارک ملی چهل بازه مشهد یکی از پروژه های عظیم ملی کشور می باشد که در شهر مشهد در حال ساخت و تکمیل شدن است. پارک چهل بازه مشهد دارای وسعتی در حدود 115 هکتار است و رودخانه ی چهل بازه نیز از وسط آن عبور کرده و بر زیبای پارک افزوده است. پارک چهل بازه مشهد از نظر وسعت و پالایش آلاینده های هوای شهر با پارک جنگلی وکیل آباد رقابت خواهد کرد. پارک چهل بازه مشهد جزء پروژه های تفریحی و گردشگری شهر مشهد نیز قرار گرفته است. پارک چهل بازه مشهد دارای فضای سبز با کاشت انواع درختان بلند سایه و گل کاری های متنوع، اماکن تفریحی، دریاچه مصنوعی و ساحل نرم دریاچه، اماکن اقامتی، انواع رستوران و کافی شاپ، چایخانه، طرح های گردشگری، مجتمع آبی، تاسیسات رسوبگر، مخازن ذخیره آب، کانال های ارتباطی، پل های ارتباطی، پیست اسکی، تراموا سبک و زمین های ورزشی مختلف در حدود 2500متر در بلوار معلم و 2500 متر دیگر نیز در بلوار نمایشگاه با تجهیزات کامل ورزشی و بازی، احداث مسیر دوچرخه و مسیری برای پیاده روی و همچنین پارکینگ های در ورودی های بلوار نمایشگاه، شهرک ارمغان، بلوار مسجد و بلوار وکیل آباد است که از امکانات این پارک ملی می باشد.

تور ارزان مشهد را از مراکز معتبر خریداری نمایید

تور هوایی مشهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی