آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

معرفی تله کابین های مشهد

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ

تور ارزان مشهد(معرفی تله کابین های مشهد)

تیم خبر گردی مانلی از مناطقی که در مشهد تله کابین دارد برای شما گزارش تهیه کرده است.روستای زشک مشهد منطقه توریستی و تفریحی ییلاقیی است یکی از جمله روستاهای گردشگری ایران است در دره ای زیبا از رشته کوههای البرز شمالی قرار گرفته است با طبیعت بکر و زیبا ی خود با آب وهوایی خنک شرایط مناسبی را برای مردم شهر مشهد تامین کرده است سد چالیدره سدی خاکی است که در جاده‌ ی نغندر کلنگ زنی و ساخته شده است و در سال 1381 به بهره برداری رسید داشتن یک روز هیجان انگیز و  متفاوت. تله کابین، قایق سواری، جامپینگ، دیدن سد، ماهیگیری، اسکی بر روی آب با تور ارزان مشهد  سفری متفاوت را تجربه کنید

مدیر عامل شرکت تفریحی زشک گفت: نخستین تله کابین مشهد مقدس در منطقه تفریحی زشک، احداث می شود.


این سایت در کیلومتر 8 جاده شاندیز - زشک با ارتفاع 1700 متر از سطح دریا و ارتفاع 100 متر از کف جاده و رودخانه زشک احداث می شود. وی اظهار داشت: برای خرید تجهیزات و ماشین آلات مذاکره لازم با شرکتهای آلمانی، ایتالیایی و سوییسی انجام شده است.

تعالی ادامه داد: تله کابین زشک، دارای ساختمانهای تجاری، رستوران سایت پرواز با بالگرد، تالار رستوران و فضای بازی کودکان است. وی طول مسیر تله کابین را 2300 متر اعلام کرد و گفت: این تله کابین ظرفیت جابجایی 1200 نفر در ساعت را خواهد داشت.

تعالی ظرفیت هرکابین را چهار نفر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه از چندی قبل آغاز شده است. بیلاق زشک یکی از مناطق تفریحی و توریستی اطراف شهر مشهد است که با طبیعت زیبای خود، همه ساله پذیرای هزاران مسافر است.

دستگاه تله کابین از ایتالیا خریداری‌شده که تنها تله آبی و خاکی در کشور است و مساحت 230 متر را بدون پایه از روی آب رد می‌شود.

چالیدره تنها برج 3 منظوره در دنیاست که با 50 نفر مسافر روی ارتفاع 40 متری می‌ایستد؛ توقف می‌کند و سپس می‌چرخد؛ یعنی حرکت بالا و پایین چرخش در ارتفاع 43 متری و بانجی جامپینگ را همزمان دارد.

این برج تفریحی دارای استاندارد و در شرق کشور برای اولین بار اجرایی شده است و اکنون در مرحله دکوراسیون داخلی است و تا عید فطر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به کمبود مراکز تفریحی در استان خراسان رضوی و شهر مشهد افزود: در برج‌سازی خیلی‌ها واردشده‌اند اما در این حوزه علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برکات زیادی هست که جذب گردشگر را نیز شامل می‌شود.

از سال 85 کار در حوزه گردشگری را آغاز کردیم و سال 89 مجموعه چالیدره را آغاز بکار شد و سرانجام طی 5 سال کار و تلاش عید فطر به بهره‌برداری خواهد رسید.

تور ارزان مشهد را از مراکز معتبر خریداری نمایید

تور هوایی مشهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی