آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

تور کیش با تفریحات ویژه

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ

جزیره کیش از دیر باز مسافران و گردشگران متعددی را به خود جذب میکند. کیش از تفریحات و سرگرمی بسیاری برخوردار است از سواحل زیبای خلیج فارس گرفته تا تا پارک دلفین – شهر زیر زمینی کیش – رستوران های توریستی کیش – حمام تاریخی حریره کیش – جایروکوپتر – جت اسکی – پاراسل کیش – دلفیناریوم کیش و... مسافران و گردشگران را نه از سر تا سر ایران بلکه از کل جهان به خود جذب میکند. تور های کیش با تفریحات ویژه بسیار متعدد میباشد و مانلی  در راستای رضایت مندی شما میکوشد، شما همراهان مانلی میتوانید با اعتماد خود نسبت به ما تور ارزان کیش را همراه با تفریحات ویژه تهیه کنید و آرامش خود را در طی یک سفری خاطره انگیز به ما بسپارید.

 جایروکوپتر کیش

در جزیره کیش به تازگی یک تفریح بسیار هیجانی ایجاد شده است با نام پرواز تفریح یا جایروکوپتر کیش که میتوانند گردشگران تور ارزان کیش از آن بهره مند شوند که همچنین اخیرا این پرواز با استقبال زیادی روبرو شده است. جایروکوپتر در کیش تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که به گردشگران کمک می کند در فضایی امن و آرام  پروازی برفراز خلیج فارس را تجربه و جزیره مرجانی کیش را از منظری متفاوت تماشا کنند. برای انجام این پرواز باند گلایدر فرودگاه بین المللی کیش به طول 1500 متر پذیرای گردشگران و ساکنان جزیره می باشد، هیجان انگیزترین تفریحات در کیش دیدن آب‌های نیلگون خلیج فارس و پرواز بر جزره کیش با جایروکوپتر است.

برای تجربه این پرواز که در ارتفاع کم زیر نظر خلبانان با تجربه انجام می شود به کلوپ هوایی جزیره زیبای کیش مراجعه نمایید. این پرواز برای افراد بالای 7 سال بلامانع می باشد. کلوپ هوایی کیش تنها مرکز در خاور میانه است که امکان پرواز با جایروکوپتر را برای تمامی افراد فراهم نموده است. برای مشاهده تفریحات کیش بر روی لینک آن کلیک کنید.

جایروکوپتر یک وسیله پرواز شبیه هلیکوپتر است ولی‌ مانند یک هواپیما پرواز می‌کند. جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیماست که به گردشگران کمک می کند در فضایی امن وآرام، حرکت درآسمان برفراز خلیج فارس را تجربه وجزیره مرجانی کیش را از منظری متفاوت تماشا کنند.

پرواز با هواپیماهای بدون موتور جایروکوپتر و کایت موتوردار علاوه بر این که فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز که از امیال دیرینه انسان است به علاقمندان این امکان را می‌دهد که زیبایی های جزیره را از آسمان تماشا کنند و لذت ببرند.

قابلیت فرود اضطراری مطمئن در صورت خاموشی موتور به دلیل تضمین چرخش بالگرد توسط باد احتمال سقوط و خطر برای سرنشین جایروکوپتر را به حداقل می رساند و گردشگران می‌توانند بدون نگرانی از خطرات احتمالی از این وسیله پروازی جدید استفاده نمایند.

پرواز با جایروکوپتر برای گردشگران تنها در جزیره کیش امکان‌پذیر است و این مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تنها برای جزیره کیش و گردشگران مروارید خلیج فارس صادر شده است.

جایروکوپتر با سرعت حداقل 20 کیلومتر در ساعت و حد اکثر 160 کیلومتر در ساعت پرواز می‌کند. باند گلایدر فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش به طول یک هزار و 500 متر و عرض 30 متر جهت انجام پروازهای تفریحی در جزیره کیش بوده و پذیرای گردشگران و علاقه مندان به پرواز می‌باشد.


مطلاب مرتبط

تور مشهد با قطار|تور هوایی مشهد|تور ارزان مشهد|تور ارزان استانبول|تور ارزان دبی|تور ارزان کیش|مجری مستقیم تور دبی|تور ارزان اروپا|تور ارزان آنتالیا|مجری مستقیم تور کیش 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی