آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

کروز لوکس ترین کشتی دبی

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ

برای کسانی که تعطیلات نوروز 96 میخواهند یک سفر شگفت انگیز را تجربه کنند که آنچنان هم هزینه بردار نباشد ما به آنها تورارزان دبی را پیشنهاد میکنیم که هم میتوانند توردبی نوروز 96 را رزرو کنند هم از تمام تفریحات عالی و لذت بخش با قیمتی بسیار مناسب لذت ببرند. تیم خبر گردی مانلی از یکی از تفریحات دریایی درنوروز 96 برای شما عزیزان گزارشی تهیه کرده که امیدواریم مورد پسند باشند.ما قصد مان این است تا کسانی که به دریانوردی علاقه دارند به یک گردش یک ساعت ونیمه روزی بروند آن هم با اکسیژن که یک قایق بادبانی لوکس کروز است که برخلاف مدل‌های معمولی دارای فضایی باز و یک دید پانورامایی رو به آب است طول این قایق 55 متر است، به غیر از طراحی اسپرت، شامل خطوط مدرن و براق روی بدنه است همچنین پنجره‌هایی بزرگ در طول قایق وجود دارد که داخل قایق را کاملاً روشن می‌کند. این قایق دارای یک اتاق ناهارخوری، یک سالن بزرگ، دوکابین برای خواب، محلی برای استراحت، یک جکوزی و تراس بزرگ است.


«اکسیژن» دارای دو راه پله است که می‌توان از طریق آنها به کابین خلبان رفت. این قایق توسط «هوآنگ تزی لونگ استفان» برای مسابقات رقابتی جوانان سال 2015 طراحی شده است.اگر از دریانوردی لذت می برید، می توانید به یک تور یک ساعت و نیمه بروید و هیجانی ترین تجربه را کسب کنید. در قایق "ریب کروز" بنشینید و از ساحل زیبا و حیرت انگیز دبی لذت ببرید. قدم در قایق پرسرعت ریب کروز مارینا بگذارید و ریل ها را زمانی که کاپیتان دریچه کنترل بخار را باز می کند و شما را به سمت امواج می فرستد، محکم بگیرید. به سرعت بر جریان موج های خروشان در مجمع الجزایر جمیرا حرکت کرده و تجربه ای خاطره انگیز را کسب کنید. همچنین می توانید در سفر خود در قایق از چشم انداز پالم جمیرا و برج العرب لذت ببرید. چه چشم اندازی می تواند زیبا تر از قصر ها و ویلا های گرانقیمت، شیک و مدرن امروزی باشد؟ این قایق ریب کروز، می تواند ۱۰ مسافر را در خود جای دهد بنابراین فرصت دارید تا با همسفران تور ارزان دبی خود آشنا شده و در مورد تور ها و مکان های دیدنی که آن ها تجربه کرده اند، صحبت کنید و از تور هایی که تجربه نکرده اید آگاه شوید.به سمت دبی مارینا حرکت کرده و کاپیتان با تجربه ای که به انتظار شماست را ملاقات کنید و کمی با او صحبت کنید. سپس جلسه توجیهی ایمنی را بگذرانید و جلیقه ی نجات خود را به تن کنید. سپس به قایق مدرن ریب کروز خود قدم بگذارید. ریل کلاچ را محکم بگیرید تا کاپیتان موتور را روشن کند. می بینید که قایق شما روشن شده و از لنگرگاه جدا شده و سفر آغاز می شود. این قایق در هر ساعت ۲۱ مایل را طی می کند. به سمت مارینا رفته و آسمان خراش ها را پشت سر بگذارید. به سمت جمیرا پالم می روید و میبینید که آنجا به شکل درخت نخل ساخته شده است. موج ها را بشکافید و به سمت ویلا های گران قیمت آنجا بروید. این ویلا ها در کنار دریای خلیج فارس خودنمایی می کنند. به سمت نخل های جمیرا بروید و برای عکس گرفتن آنجا بایستید. هتل عظیم الجثه آتلانتیس پالم را ببینید که با شکوه و جلال خودنمایی می کند. این هتل بزرگ و گسترده، که از نخل ها بالا رفته است، بسیار جالب از آب دیده می شود. زمانی که عکس برداری و فیلمبرداریتان تمام شد، به سمت ساختمان شگفت انگیز برج العرب بروید که بزرگترین برج جهان نامیده شده است. این برج در ساحل جمیرا قرار گرفته است و شکل بادبانی دارد. از هوای دلپذیر لذت ببرید و با سرعت به سمت قصر های باشکوه و ساختمان های دبی باز گردید. دقیقا تا آخرین ثانیه های یک ساعت و نیمه تور کشتی خود نهایت لذت را ببرید. تور دبی را در  پکیچ های مانلی پرواز جستجو کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی