آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های لحظه آخری - لوکس و لاکچری

این وبلاگ بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

کلبه هور |تور کیش نوروز 96

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ

کیش یکی از جاذبه های توریستی ایران است که علاوه بر زیبایی بی اندازه خلیج فارس مکان های تفریحی آن بسیار جذاب است و مخصوصا اینکه این تفریحات بسیار هیجان انگیز است.برای نوروز 96 در کنار ما سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.همچنین آگاهی لازم را در مورد تور ارزان کیش کسب کنید تا سفری بی هزینه تر را  داشته باشید. 

تور کیش نوروز 96

کلبه هور کیش یکی از جاهای دیدنی تور کیش میباشد که براى نمایش استفاده از انرژى‌هائى که در قرن حاضر کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. این مجموعه در غربی ترین نقطه کیش دماغه ای وجود دارد که از قدیم کلبه هور نامیده می شده است . کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد که در طول سال گردشگران زیادی را به سمت خود میاورد. بستر این مکان دیدنی صخره ای بوده و از آن می توان به هامور، سنگسر ، سرخو ، انواع صدف ها و لاکپشت ها در این منطقه بسیارزیاد دیده می شوند. از بابت بسیاری از گردشگران که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی هوا مناسب و وزش باد کم است به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.

این منطقه که به عنوان یکی از مناطق گردشگری کیش بحساب می آید و آب شورى که با استفاده از نیروى باد از اعماق زمین به بالا کشیده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشیدى شیرین و قابل استفاده مى‌گردد. همچنین در این مکان آبگرمکن خورشیدی کیش، انواع اجاق‌هاى خورشیدى به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر بازدید، استفاده از این سیستم‌ها نیر براى عموم آزاد است. کلبه هور در غرب جزیره برروى تنها دماغه جزیره کیش احداث شده است.صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

========================================================

تور ارزان کیش در نوروز96

تور ارزان کیش را میتوانید به صورت انفرادی و یا گروهی به وسیله آژانس های مسافرتی معرفی شدهاند خریداری کنید. همه روزه مانلی پرواز از تمامی شهر های  کشور عزیزمان ایران برای جزیره کیش آماده انتقال ماسفران ومشتریان عزیز میباشد.

تلفن فروش بلیط :02188556064

========================================================

قیمت تور کیش نوروز 96

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است، آژانس مسافرتی مانلی پرواز نیز مانند هر سال برگزار کننده و مجری تورهای نوروزی با کیفیت به اقصی نقاط جهان است.

تلفن فروش بلیط :02188556064

==========================================================

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی